Menu
Winkelwagen

Veelgestelde Vragen ASAP

Ja, online bestellingen kunnen opgehaald worden in de winkel te Brugge. Uitsluitend na bevestiging via mail! De procedure is als volgt:

  1. Kies jouw favoriete producten en plaats ze in het winkelmandje.
  2. Kies als verzendmethode 'Afhalen in winkel'.
  3. Betaal jouw online order. Pas nadat dit gebeurd is, zal jouw order verwerkt worden. 
  4. Ons team verwerkt met veel liefde jouw online bestelling. 
  5. Je ontvangt eerst een orderbevestiging + nummer. Eens de bestelling klaarstaat voor afhaling, contacteren wij jou. Je ontvangt een mail met onderwerp 'ORDER KLAAR'. 
  6. Hou jouw ordernummer bij de hand bij afhaling.

Wanneer een product niet op voorraad is, kan je dit soms toch in het winkelmandje leggen. Bij het afrekenen zal je de melding krijgen dat producten met een *** niet beschikbaar zijn in de door u gewenste hoeveelheid. Naast of onder de naam van het niet-beschikbare product zal je 3 rode sterretjes zien. 

Indien je bij aantal meer dan 1 ingevuld hebt, kun je proberen het aantal te verminderen. Blijven de sterretjes zichtbaar? Dan is het helaas niet mogelijk om dit product te bestellen en zal je dit moeten verwijderen uit het winkelmandje. Dit doe je door op het rode kruisje naast het artikel te klikken. 

Bestel je op een smartphone of tablet en zie je de sterretjes niet staan? Draai dan even het scherm horizontaal en dan zouden ze zichtbaar moeten zijn. 

Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kun je er producten aan toevoegen. Plaats een nieuwe bestelling met de producten die je nog wenst te ontvangen. Plaats in de opmerkingen het ordernummer van jouw vorige bestelling met de melding dat je de huidige bestelling hieraan wil toevoegen. Daarna stuur je een e-mail naar orders@asap-nails.com met jouw 2 ordernummers en de vermelding dat je deze bestellingen wil samenvoegen.

We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Weet echter dat we niet elk pakket op de dag van de bestelling kunnen verzenden. Daarnaast hebben ook de transportdiensten het erg druk en kan jouw bestelling ook daar vertraging oplopen. Reken ongeveer op een 3 tot 5 werkdagen. We houden je telkens op de hoogte van de status van jouw bestelling via mail. Bij eventuele problemen contacteren wij jou persoonlijk.  

We raden aan om eerst in de buurt rond te vragen, want het kan zijn dat jouw pakket afgeleverd werd bij de buren. Wanneer je het nergens terugvindt, mag je ons uiteraard contacteren en dan helpen wij jou verder.

Ongebruikte / ongeopende artikelen kunnen binnen 7 dagen na afleverdatum aan ons worden geretourneerd. Een retouraanvraag indienen kan door te mailen naar kris@asap-nails.com met vermelding van onderstaande gegevens:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • Bestelnummer
  • Productnaam / modelnummer + aantal
  • Reden van retour

Zichtbare gebreken of niet-conforme leveringen moeten onmiddellijk bij ontvangst van goederen gemeld worden. Bij gebreke wordt de klant geacht de goederen te aanvaarden in de staat waarin ze zich bevinden. Andere klachten kunnen uitsluitend behandeld worden wanneer ze binnen de zeven dagen na levering schriftelijk worden meegedeeld.

Retourneren is steeds op eigen kosten, uitgezonderd producten die door ASAP Nails & Beauty verkeerd geleverd werden.

Om uw toestel in onderhoud binnen te brengen dient u bijgevoegd document in te vullen en te ondertekenen. Dan zal onze technische dienst uw toestel nakijken, onderhouden en indien nodig herstellen.

Let op, hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn. Afhankelijk van welk onderhoud onze technische dienst moet doen.

Wij streven naar een snelle en betaalbare reparatie / onderhoudsservice aan. Uw medewerking is van cruciaal belang. Gelieve dit formulier volledig in te vullen en samen met uw toestel/handstuk ons te bezorgen voor reparatie / onderhoud. Om te kunnen bepalen of de reparatie binnen de garantie- of waarborgperiode valt, vragen wij u een aankoopbewijs (origineel of kopie van de kassabon) bij te sluiten. Wij wijzen u erop dat slijtageonderdelen (bijv. bewegende delen zoals motoren, kogellagers etc.) in het algemeen van de garantie zijn uitgesloten. Wij wijzen u erop dat reparaties / onderhoudsbeurten tegen vergoeding alleen bij vooruitbetaling worden verzonden. Om het u makkelijk te maken het opgetreden probleem te specificeren, hebben wij een selectie van mogelijke fouten opgesomd in ons serviceaanvraag formulier. Bezorg ons steeds het complete toestel zodat we de herstelling of service zo compleet mogelijk kunnen uitvoeren en eventuele verborgen schade kunnen opsporen.

Onderhoudfiche freestoestellen ASAP Nails & Beauty